9روش حمل کیف دستی که ممکن است به کمر شما آسیب برساند و نحوه حمل ایمن آنها :: زاپاس
۰

9روش حمل کیف دستی که ممکن است به کمر شما آسیب برساند و نحوه حمل ایمن آنها

سلامت

بازار کیف های دستی می تواند هر ساله به راحتی حدود 47 میلیارد دلار جابجا شود. موکت ، کلاچ و کیف های دستی از محبوب ترین انواع آن هستند و همه ما انواع مورد علاقه خود را داریم. اما سبک بودن می تواند منجر به مسائل شدید بهداشتی شود. 54.5٪ از بزرگسالان می گویند که از کمردرد یا سایر شرایط مرتبط رنج می برند و نحوه حمل کیف می تواند این مشکل را به طرز  چشمگیری تشدید کند.

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨 برای سلامتی خود ارزش قائل هستیم ، بنابراین امروز نکاتی را در مورد چگونگی پوشیدن کیف خود جمع کردیم تا به کمر و شانه های شما آسیب نرساند.

1. یک کیف دسته بالا

9 نوع کیف دستی که ممکن است به کمر شما آسیب برساند و نحوه حمل ایمن آنها
 

کیف دسته بالایی معمولاً از مواد محکم ساخته شده و به طور معمول بر روی بازو حمل می شود. این بدان معنی است که ، این کیف اگر حمل شود ، می تواند خیلی دور از بدن باشد و به گردن و شانه ها فشار وارد کند.

نحوه پوشیدن: برای تسکین درد گردن و شانه ، کیف دسته بالایی را می توان بصورت دوره ای مانند کلاچ زیر بغل حمل کرد.

2. یک کیف متقاطع

9 نوع کیف دستی که ممکن است به کمر شما آسیب برساند و نحوه حمل ایمن آنها
 

اگرچه این کیف برای حمل از بدن طراحی شده است ، اما بیشتر خانم ها آن را روی یک شانه حمل می کنند  و چون کیف کراس بدنه معمولاً بند بلندتری دارد ، خیلی کم می نشیند. این وضعیت می تواند منجر به درد در قسمت فوقانی کمر و گردن شود .

نحوه پوشیدن آن: آن را تا آنجا که ممکن است و در سراسر بدن بپوشید. هر از گاهی شانه ها را عوض کنید تا فشار یکنواخت شود.

3. کیف نگه دارنده

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

کیف های هولداال اغلب برای حمل لباس و وسایل ورزشی ما یا به عنوان چمدان مسافرتی آخر هفته استفاده می شوند. این باعث می شود این نوع کیسه ها برای ستون فقرات شما بسیار سنگین و خطرناک باشند. خوشبختانه برای ما ، اکثر کیف های نگهدارنده دارای بند هستند و استفاده از آن  ضروری است  - اما حمل آن زیر یک شانه مهم است. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، می تواند ستون فقرات شما را از خط خارج کند ، زیرا شما تمام وزن را در یک طرف بدن خواهید نشست.

نحوه پوشیدن آن: در حالت ایده آل ، بهتر است یک کیف نگهدارنده همراه با چرخ انتخاب کنید. اما اگر قبلاً یکی از آنها را ندارید ، آن را تا آنجا که ممکن است در سراسر بدن بپوشید و مرتباً شانه ای را که آویزان است تغییر دهید.

4. کوله پشتی

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

کوله پشتی بهترین نوع کیف برای استفاده برای جلوگیری از کمردرد است ، اما همچنین دارای یک راهنمای "بهترین روش" است. انتخاب یک کوله پشتی با بندهایی که خیلی نازک است ، حمل آن زیر یک شانه یا آویزان شدن بسیار کم آن می تواند منجر به آسیب دیدگی و مشکلات طولانی مدت کمر شود.

نحوه پوشیدن: کوله پشتی هایی که بندهای پهن تری دارند بهترین گزینه برای توزیع بهتر وزن است. همچنین به یاد داشته باشید که همیشه آن را زیر هر دو شانه حمل کنید و تا جایی که ممکن است آن را بلند و نزدیک به پشت قرار دهید.

5. کیف کیف

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

کیف های کیف دار به عنوان روشی برای حمل لپ تاپ و مواد کار به روشی مد روز محبوب شدند. اما همه این موارد می توانند این کیف را سنگین تر از همیشه کنند. به همین دلیل ، حمل آن توسط دسته می تواند باعث فشار بر بازو ، گردن و پشت شود.

نحوه پوشیدن آن: کیف های دستی را که بند دارند ، انتخاب کنید. با استفاده از آن می توانید کیف خود را به سراسر بدن خود حمل کنید تا وزن به صورت یکنواخت توزیع شود. همچنین ، وقتی در محل کار خود برای رفت و آمد هستید ، آن را پایین بگذارید تا شانه هایتان استراحت کند.

6. کیف کلاچ

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

از آنجا که کلاچ کوچک است و فقط می تواند چند شی را حمل کند ، این نوع کیف برای افرادی که از کمردرد رنج می برند بسیار مناسب است. با این حال، حمل آن را در دست خود می تواند مجبور شانه خود را بر روی فقط یک طرف.

نحوه پوشیدن آن: دستان خود را آزاد کرده و کلاچ را زیر بغل خود حمل کنید. برای جلوگیری از ایجاد تنش در یک شانه ، گهگاه طرف را عوض کنید.

7. کیف حمل

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

هرچه کیف کیف بزرگتر باشد ، برای سلامتی شما بدتر است. سنگینی آن و اینکه فقط می توانید آن را از یک طرف حمل کنید می تواند باعث  عدم تعادل و چیزی بنام سندرم افتادگی شانه شود . این اتفاق می افتد پس از قرار گرفتن در معرض وزن در طولانی مدت بر روی شانه شما به یک عصب آسیب می رساند ، و در پایان آن پایین تر از دیگری است.

نحوه پوشیدن آن: بهتر است با اشتیاق برای پر کردن کیسه حمل لباس خود به طور کامل مبارزه کنید. کیف سبک و تعویض کناره ها می تواند به شما کمک کند تا از کشیدگی عضلات و اعصاب جلوگیری کنید.

8. مینی کیف دستی

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

مینی کیف دستی روندی مربوط به دهه 90 است که اخیراً برگشته است. از آنجا که فقط با در دست گرفتن آن می توانید آن را حمل کنید ، می تواند باعث افزایش کشش آرنج ، مچ دست و دست شود . همچنین می تواند نحوه راه رفتن شما را تغییر دهد.

نحوه پوشیدن آن: اگر به دنبال یک کیف کوچک هستید ، سعی کنید مینی کیف دستی خود را برای یک بسته فن دار عوض کنید. می توانید این نوع کیف ها را به بدن خود نزدیک کرده و دست ها ، شانه ها و دستان خود را از هر گونه تنش آزاد کنید.

9. کیف بند زنجیری

9 Types of Handbags That May Harm Your Back, and How to Carry Them Safely
 

اگرچه کیف های بند دار زنجیری می توانند پیچ ​​و تاب مد روز را در ظاهر شما ایجاد کنند ، اما برای بدن شما بهترین نیست. مواد فلزی می تواند برای شانه های شما بسیار دردناک باشد ، زیرا با گذشت زمان شروع به کندن در آنها می کند.

نحوه پوشیدن آن: برای صاف کردن درد شانه خود ، سعی کنید آن را به سراسر بدن خود حمل کنید و هر از گاهی طرف خود را تغییر دهید.

چه نوع کیف مورد علاقه شماست؟ چطور دوست دارید آن را بپوشید؟

با تشکر از تهیه و ترجمه رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨
برچسب ها کمر درد کیف دستی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی